Jabatan Akauntan Negara

Tuesday 7 January 2014

berhasilkah ini tangan!!










besday umar...deco kek tu pon saya wat...

biasanye air tgn saya ni xmenjdi sgt kihkihkih...xpernah sekali dlm hidup saya baking kek,mkn aderlah hihi..aritu,tahun lepas,2013 punye cite..bulan lebih kurang tolah campur darab bulan 9 test power n sekali lg test power bulan besday ank ...inilah dia kek coklat kukus moist nurul..kihkihki...

gambar yang ader pulut tu,dua jer yang bukan air tangan manis saya eh ...gambar pulut tapi deco² by tangan manis saya taw dan rendang ayam...itu hasil dari tempahan hihihi..opppsss..satu lg menu bannofie pie....special besday utk Umar Asif di Taska aritu,biasa saya buat besday dia dekat kg,sambut bersama² tokwan tokki n saudara mara dia...tapi tahun ni,ms besday dia xbalik kg..so decide ngan hubby buat kat taska ajelah,sambut bersama² kawan school nyer hihihi

--------sesiapa nk tempah kek coklat kukus moist nurul,nama adalah penting yer,leh la contact saya yer di ruangan comment hhihi..sekitar KL boleh la :)

No comments:

Post a Comment