Jabatan Akauntan Negara

Thursday 20 February 2014

mood ptg!

apalah bosan sgt kat opis lately ni..bukan ape xder projek utk di selia..jd duk rileks ajelah dulu..kan dh diberi projek sibuk n byk poblemnyer lak kan..tapi bile internet ader ok lg bile internet xder tu yg bertambah bosan tu..k la saya nk pos paper jerlah eh..eh ader org baca x ni mmm..xperla sesiapa yg sudi bc tu baca la eh hihihi...saya suka makan telur..uols mkn x?oh telur,bestnyer ko mkn lak ngan kicap hihi...tp bukan la ari² saya mengadap telur kan..gemuk la saya ni,dahla klu mkn banyak nasi pon leh gemuk apatah lg telur kan..jom kiter pakat terjah apa itu TELUR eh..terjah disini ajelah..telur..saya suke tgk telur penuh dlm bulat² lubang dalam peti tu,part telur la kan..kalu kosong mcm mmm eh ee beli lah ni rr mcm tu lah gaya nye hihi..
                                        
asal la saya ni xder cite lain ke nk dikongsi!telur jugak yg menarik perhatian jemari ni...

No comments:

Post a Comment